- Názov verejného obstarávateľa/prijímateľa: Trnavská vodárenská spoločnosť, a.s.
- Predmet zákazky: „TAVOS, a.s. Piešťany, FVE lokálny zdroj 93,6 kWp na ČS Veľké Orvište“
- Druh zákazky (tovary/služby /stavebné práce) tovary
Kód CPV: 31712331-9 Fotovoltické články
45255400-3 Montážne práce
- Názov projektu a číslo ITMS 2014+: TAVOS, a.s. Piešťany, FVE lokálny zdroj 93,6 kWp na ČS Veľké Orvište
- Operačný program: Kvalita životného prostredia
- Spôsob vykonania prieskumu trhu[1]: oslovenie dodávateľov
- Kritérium/Kritériá na vyhodnocovanie ponúk[2]: Najnižšia cena bez DPH v Eur
- zoznam oslovených dodávateľov[3] :
Názov osloveného dodávateľa | Dátum oslovenia | Spôsob oslovenia | Oprávnenie dodávať predmet zákazky (áno/nie) | Spôsob overenia oprávnenosti dodávať predmet zákazky[4] | Zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (áno/nie) | Spôsob overenia zákazu účasti vo verejnom obstarávaní | Prijatá ponuka: áno/nie |
SmartBridge SK s.r.o. | 15.02.2023 | Áno | ORSR | Nie | www.uvo.gov.sk | áno | |
KOOR, s.r.o. | 15.02.2023 | Áno | ORSR | Nie | www.uvo.gov.sk | áno | |
EKOTERM, s.r.o. | 15.02.2023 | Áno | ORSR | Nie | www.uvo.gov.sk | áno |
- zoznam predložených ponúk[5]:
Názov a sídlo uchádzača, ktorý predložil ponuku | Dátum a čas predloženia / dátum vyhodnotenia | [6]Celková cena bez DPH v Eur | Vyhodnotenie splnenia podmienok[7] | Konečné poradie uchádzača |
EKOTERM, s.r.o. Drobného 27 841 02 Bratislava IČO: 36704296 | 21.02.2023 o 21:49 hod/ 27.02.2023 | 144 983,00 € | splnil | 1. |
SmartBridge SK s.r.o. Kollárova 3821/38 974 01 Banská Bystrica IČO: 50852621 | 22.02.2023 o 18:24 hod/ 27.02.2023 | 149 900,00 € | splnil | 2. |
KOOR, s.r.o. Mlynské Nivy 56 821 05 Bratislava – mestská časť Ružinov IČO: 45628246 | 21.02.2023 o 08:46 hod/ 27.02.2023 | 152 744,40 € | Splnil | 3. |
- Zoznam vylúčených uchádzačov a dôvod ich vylúčenia: nikto nebol vylúčený
Identifikácia úspešného uchádzača: EKOTERM, s.r.o.
Drobného 27
841 02 Bratislava
IČO: 36704296
- Cena úspešného uchádzača[8] : 144 983,00 € bez DPH
28 996,60 € 20 % DPH
173 979,60 € s DPH
- Spôsob vzniku záväzku[9]: zmluva o dielo
- Podmienky realizácie zmluvy[10]: do 3 mesiacov od podpísania zmluvy, zároveň najneskôr do 30.06.2023
- Meno funkcia a podpis zodpovednej osoby/osôb: Mgr. Peter Potecký – splnomocnená osoba
- Miesto a dátum vykonania prieskumu: 27.02.2023
- Prílohy[11]:
[1] Uviesť aký: a) na základe výzvy/oslovenia dodávateľov a následného predloženia cien alebo ponúk,
b) na základe internetového prieskumu cez cenníky, katalógy a iné zdroje s možnou identifikáciou hodnoty tovaru/služby/stavebnej práce,
c) iný spôsob – uviesť aký, (pozn.: Telefonický prieskum nie je akceptovaný.).
[2] Napr. najnižšia cena, pričom je potrebné uviesť, či kritériom je cena s DPH alebo cena bez DPH.
[3] Vyžadujú sa minimálne traja oslovení dodávatelia (pozn.: Uvedené pravidlo platí pre zákazky s nízkou hodnotou, ak prijímateľ nezverejnil výzvu na webovom sídle a informáciu o zverejnení nezaslal na zakazkycko@vlada.gov.sk)
[4] Napr. webové sídlo www.orsr.sk, portál oversi.gov.sk alebo Zoznam hospodárskych subjektov, resp. v prípade zákazu účasti webové sídlo www.uvo.gov.sk a pre tento účel prijímateľ uchováva v dokumentácii k zadávaniu zákazky printscreen z registra osôb so zákazom účasti.
[5] Vrátane identifikácie uchádzačov, ktorí ponuku predložili.
[6] napr. suma ponuky v EUR s uvedením, či je suma uvádzaná s DPH alebo bez DPH.
[7] Prijímateľ uvedie podmienky, ak boli stanovené (napr. podmienky účasti alebo iné predkontraktačné podmienky, požiadavky kladené na predmet zákazky a pod.).
[8] Uviesť s DPH aj bez DPH; v prípade, že dodávateľ nie je platca DPH, uvedie sa konečná cena.
[9] Napr. zmluva o dielo, zmluva o dodávke tovaru, zmluva o poskytnutí služieb, objednávka a pod.
[10] Lehota plnenia a miesto realizácie.
[11] Uviesť a priložiť všetky prílohy/dokumenty vzťahujúce k zadávaniu zákazky/vykonania prieskumu trhu medzi ktoré patrí aj printscreen z registra osôb so zákazom účasti vedený ÚVO.