Politika kvality
Vedenie Trnavskej vodárenskej spoločnosti, a. s. spolu so všetkými zamestnancami si plne uvedomuje dôležitosť toho, že voda je drahocenná surovina, ktorá je pre človeka ničím nenahraditeľná, a preto sa prostredníctvom tejto politiky kvality zaväzujú:
- trvale zlepšovať kvalitu dodávok pitnej vody verejným vodovodom, poskytovať kvalitné služby súvisiace s odvádzaním odpadových vôd verejnou kanalizáciou a s dôsledným čistením odpadových vôd so zreteľom na prevenciu znečisťovania,
- trvale zlepšovať systém manažérstva kvality (SMK) podľa normy STN EN ISO 9001:2016 a plniť jej aplikovateľné požiadavky, pretože SMK je neoddeliteľnou súčasťou fungovania našej spoločnosti,
- minimalizovať negatívne dopady našej činnosti na životné prostredie a maximalizovať bezpečnosť a ochranu zdravia našich zamestnancov,
- zlepšovať kvalitu života v oblasti pôsobnosti našej spoločnosti prostredníctvom zvyšovania napojenosti domácností a podnikateľských subjektov na verejný vodovod a verejnú kanalizáciu,
- udržiavať si svojich zákazníkov a získavať si nových, preto neustále preskúmavať ich požiadavky a požiadavky zainteresovaných strán a plniť ich v čo najvyššej možnej miere, pričom je potrebné zlepšovať vzájomnú dôveru a rešpekt,
- venovať trvalú pozornosť riadeniu ľudských zdrojov, zlepšovať odbornosť a kompetentnosť zamestnancov našej spoločnosti,
- podporovať a budovať iniciatívu, angažovanosť za kvalitu, lojalitu a pocit spolupatričnosti našich zamestnancov k tejto spoločnosti a firemnej kultúre,
- využívať nové progresívne metódy a technológie pri riadení spoločnosti a jej procesov,
- zabezpečovať dostupnosť zdrojov pre rozvoj, udržanie a trvalé zlepšovanie vo všetkých oblastiach činnosti spoločnosti.