Po 7:00-11:30.   12:00-15:00 | Ut nestránkový deň | St 7:00-11:30   12:00-17:00 | Št 7:00-11:30   12:00-15:00 | Pi nestránkový deň  |  obedňajšia prestávka od 11.30 do 12.00 hod.

Po 7:00-15:00 | Ut nestránkový deň | St 7:00-17:00 | Št 7:00-15:00 | Pi 7:00-12:00
Trnava  033 / 59 66 213     Piešťany 033 / 59 66 146

Záznam z prieskumu trhu

  1. Názov verejného obstarávateľa/prijímateľa:              Trnavská vodárenská spoločnosť, a.s.
  2. Predmet zákazky:                                                         „TAVOS, a.s. Piešťany, FVE lokálny zdroj 93,6 kWp na ČS Veľké Orvište“ 
  3. Druh zákazky (tovary/služby /stavebné práce)           tovary

Kód CPV:                                                                        31712331-9 Fotovoltické články

45255400-3 Montážne práce

  • Názov projektu a číslo ITMS 2014+:                             TAVOS, a.s. Piešťany, FVE lokálny zdroj 93,6 kWp na ČS Veľké Orvište
  • Operačný program:                                                       Kvalita životného prostredia
  • Spôsob vykonania prieskumu trhu[1]:                           oslovenie dodávateľov
  • Kritérium/Kritériá na vyhodnocovanie ponúk[2]:         Najnižšia cena bez DPH v Eur
  1. zoznam oslovených dodávateľov[3] :
Názov osloveného dodávateľaDátum osloveniaSpôsob osloveniaOprávnenie dodávať predmet zákazky (áno/nie)Spôsob overenia oprávnenosti dodávať predmet zákazky[4]Zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (áno/nie)Spôsob overenia zákazu účasti vo verejnom obstarávaníPrijatá ponuka: áno/nie
SmartBridge SK s.r.o.15.02.2023mailÁnoORSRNiewww.uvo.gov.skáno
KOOR, s.r.o.15.02.2023mailÁnoORSRNiewww.uvo.gov.skáno
EKOTERM, s.r.o.15.02.2023mailÁnoORSRNiewww.uvo.gov.skáno
  • zoznam predložených ponúk[5]:
Názov a sídlo uchádzača, ktorý predložil ponukuDátum a čas predloženia / dátum vyhodnotenia[6]Celková cena bez  DPH v EurVyhodnotenie splnenia podmienok[7]Konečné poradie uchádzača
EKOTERM, s.r.o. Drobného 27 841 02 Bratislava IČO: 3670429621.02.2023 o 21:49 hod/ 27.02.2023144 983,00 €splnil1.
SmartBridge SK s.r.o. Kollárova 3821/38 974 01 Banská Bystrica IČO: 5085262122.02.2023 o 18:24 hod/ 27.02.2023149 900,00 €splnil2.
KOOR, s.r.o. Mlynské Nivy 56 821 05 Bratislava – mestská časť Ružinov IČO: 4562824621.02.2023 o 08:46 hod/ 27.02.2023152 744,40 €Splnil3.
  • Zoznam vylúčených uchádzačov a dôvod ich vylúčenia:        nikto nebol vylúčený

Identifikácia úspešného uchádzača:                                         EKOTERM, s.r.o.

Drobného 27

841 02 Bratislava

IČO: 36704296

  • Cena úspešného uchádzača[8] :                                                  144 983,00 € bez DPH

28 996,60 € 20 % DPH

173 979,60 € s DPH

  1. Spôsob vzniku záväzku[9]:                                                        zmluva o dielo
  2. Podmienky realizácie zmluvy[10]:                                             do 3 mesiacov od podpísania zmluvy, zároveň najneskôr do 30.06.2023
  1. Meno funkcia a podpis zodpovednej osoby/osôb:                Mgr. Peter Potecký  – splnomocnená osoba
  2. Miesto a dátum vykonania prieskumu:                                    27.02.2023
  3. Prílohy[11]:

[1] Uviesť aký:    a) na základe výzvy/oslovenia dodávateľov a následného predloženia cien alebo ponúk,

b) na základe internetového prieskumu cez cenníky, katalógy a iné zdroje s možnou identifikáciou hodnoty tovaru/služby/stavebnej práce,

c) iný spôsob – uviesť aký, (pozn.: Telefonický prieskum nie je akceptovaný.).

[2] Napr. najnižšia cena, pričom je potrebné uviesť, či kritériom je cena s DPH alebo cena bez DPH.

[3] Vyžadujú sa minimálne traja oslovení dodávatelia (pozn.: Uvedené pravidlo platí pre zákazky s nízkou hodnotou, ak prijímateľ nezverejnil výzvu na webovom sídle a informáciu o zverejnení nezaslal na zakazkycko@vlada.gov.sk)

[4] Napr. webové sídlo www.orsr.sk, portál oversi.gov.sk alebo Zoznam hospodárskych subjektov, resp. v prípade zákazu účasti webové sídlo www.uvo.gov.sk a pre tento účel prijímateľ uchováva v dokumentácii k zadávaniu zákazky printscreen z registra osôb so zákazom účasti.

[5] Vrátane identifikácie uchádzačov, ktorí ponuku predložili.

[6] napr. suma ponuky v EUR s uvedením, či je suma uvádzaná s DPH alebo bez DPH.

[7] Prijímateľ uvedie podmienky, ak boli stanovené (napr. podmienky účasti alebo iné predkontraktačné podmienky, požiadavky kladené na predmet zákazky a pod.).

[8] Uviesť s DPH aj bez DPH; v prípade, že dodávateľ nie je platca DPH, uvedie sa konečná cena.

[9] Napr. zmluva o dielo, zmluva o dodávke tovaru, zmluva o poskytnutí služieb, objednávka a pod.

[10] Lehota plnenia a miesto realizácie.

[11] Uviesť a priložiť všetky prílohy/dokumenty vzťahujúce k zadávaniu zákazky/vykonania prieskumu trhu medzi ktoré patrí aj printscreen z registra osôb so zákazom účasti vedený ÚVO.

Scroll to Top